Parlament. II Sessió

El passat 4 de desembre el Parlament de l’escola ens vam tornar a reunir per escoltar algunes queixes i per debatre noves propostes.

En primer lloc vam llegir i aprovar la primera acta i després els representants de 5è ens van explicar que van assistir a la Jornada d’intercanvis d’experiències d’escoles verdes al Vendrell, on la nostra escola va mostrar els nostres personatges del reciclatge, la recollida selectiva, la campanya per salvar un arbre… Cada escola va explicar les seves experiència i a la tarda van anar a Les Madrigueres, per veure aquest espai natural recuperat.

ACORDS DEL PARLAMENT:

• Es comentarà que no hi ha paper de vàter als lavabos del menjador.
  • Cada classe tornarà a parlar sobre l’ús correcte dels lavabos.
  • S’informarà als responsables de les reparacions que els penjadors de 4tB s’han d’arreglar.
  • Pel curs vinent es reformarà el pàrquing de patinets.
  • L’alumnat de 3r ha de trobar un altre lloc per jugar als Bleis per no entorpir el joc a aquella zona de pati.

FOTOS: