Millora de la calefacció

En algunes aules de l’escola els dies més freds de l’hivern no s’arribava a una temperatura adequada de confort. Aquest  fet s’havia  comunicat de fa temps a l’Ajuntament i als Serveis Territorials d’Ensenyament. Però calia aclarir aquí corresponia fer la inversió. Finalment els Serveis Terriotrials van assumir que es tractava d’una obra de millora i es van comprometre a fer un projecte d’estudi i millora de la calefacció de tota l’escola i a pressupostar l’actuació per al 2019.

A finals de setembre va sorgir la possibilitat pressupostària d’avançar l’execució del projecte, ens ho van comunicar  i no vam dubtar en aprofitar l’oportunitat. El 15 d’octubre es van iniciar les diferents actuacions que, principalment, han consistit en fer nova tota la instal·lació de  la part més antiga i posar més radiadors a la zona d’infantil.

Mentre els operaris han estat treballant, els alumnes de tercer en una primera fase i els de sisè després, han hagut de desplaçar-se de les seves aules i ocupar aules comunes (biblioteca, ordinadors, música, ciències). Actualment ja estan tots als seus llocs habituals i les obres pràcticament acabades.

I ara, a  esperar que arribi l’hivern i poder confirmar que el problema s’ha solucionat.