Eleccions al consell escolar

El dimecres 28 de novembre es van celebrar les eleccions al consell escolar del sector mestres i pares, mares i tutors.

Al sector mestres s’havien d’elegir dos representants i van resultar escollits Montserrat Barberà Mare i M. Alba Paül Gil.

Al sector pares, mares i tutors s’havien d’elegir 3 representants i van resultar elegits: Mayte Cascales Ledesma, Mercè Jané Bidó i Juan Gabriel Callejón Hita.

Agraïm a tots els membres que han cessat la seva dedicació. També un agraïment als membres de les meses electorals.