Trobada Escoles Verdes a Valls

L’1 de març va haver-hi a Valls una trobada d’ Escoles Verdes de les comarques de l’Alt Camp, Conca de Barberà i Baix Penedès.

De les Cometes hi vam anar el David i el Joel, que són els delegats dels alumnes de sisè al Parlament de l’Escola, acompanyats dels mestres Germà i Albert.

Al matí va haver-hi un intercanvis d’experiències. Nosaltres vam aportar l’experiència del projecte de pati.

Després de dinar vam anar al torrent de la Xamora on alumnes de les escoles de Valls ens van preparar unes activitats de descoberta.

xamora