Sortida Cova Museu de la Font Major

El proppassat 28 de novembre  els alumnes de sisè vam anar a l’ Espluga de Francolí. En arribar vam esmorzar tot just on neix el riu Francolí. Més tard vam visitar la Cova de la Font Major, que és com una espècie de museu de la prehistòria, i vam aprendre moltes coses relacionades amb aquella època. També vam fer un taller per entendre millor com construïen les cabanes i com utilitzaven els pigments per fer les pintures rupestres.

Fira de Nadal

El diumenge 17 de desembre vam celebrar la 34 ena Fira de Nadal. Com altres anys s’han venut els treballs que han realitzat els nens i nenes de l’Escola i s’ha fet una rifa organitzada per l’AMPA.  Amb els diners recollits, més de 1.000 euros, podrem… Llegeix més»

CHRISTMAS: A TIME OF WONDER

“CHRISTMAS, THE BEST TIME OF THE YEAR WHEN EVERYONE COMES HOME…

…WITH ALL THIS CHRISTMAS CHEER IS HARD TO BE ALONE”

QUÈ HEM FET? COM S’HEM APROPAT AL NADAL?
3rd grade:
Hem volgut viatjar per conèixer com celebren el Nadal altres terrres. Veure quines diferències i quines… Llegeix més»

Activitat BarçaKids. Esport i valors.

Avui, 13 de desembre, els alumnes de sisè s’han desplaçat a Vilanova per realitzar l’activitat BarçaKids, promoguda per la Fundació del F.C. Barcelona. Aquesta activitat té com a eix central el treball dels valors. Durant tot el dia, mitjançant diferents jocs i dinàmiques de grup, han treballat els següents valors: el respecte, l’esforç, la humilitat, l’ambició i el treball en equip.

Ens visiten els avis

Els passat 4 de desembre vam rebre la visita d’alguns avis del Centre Gerontològic de Llorenç del Penedès. Els van acollir els alumnes de tercer a les seves aules. Després d’una estona de conversa, van anar tots a l’aula de psicomotricitat i van cantar conjuntament unes nadales.

PARLAMENT. 2a. SESSIÓ

El passat 29 de novembre es van reunir els membres del Parlament per presentar les propostes debatudes en assemblea i per transmetre queixes i noves propostes.  Les propostes eren les següents:

• Acordar zona d’aparcament de patinets.
  • Debatre sobre què fer quan veiem algú que fa una malifeta.
  • Analitzar i millorar la recollida quan s’acaba el pati.

D’aquesta sessió s’ha acordat:

• Es traspassarà a l’equip de mestres la proposta de tenir una zona d’aparcament de patinets protegida.
  • S’avisarà un adult quan es presencii un mal ús del material o de les instal·lacions i si hi es provoca un desperfecte els responsables ho hauran d’arreglar.
  • La música sonarà més fort a l’hora de recollir els materials quan s’acabi el pati. És responabilitat de cada classe que el material quedi recollit i fer unes bones fileres.

Per acabar la sessió surten les següents propostes per traspassar a l’assemblea d’aula:

• Els lavabos solen quedar molt bruts, per tant, hem d’analitzar què passa i trobar estratègies per millorar-ho.
  • Perquè es vegi el valor del Parlament es podria habilitar un espai a les aules per fer visible les propostes i els acords.