CHRISTMAS: A TIME OF WONDER

“CHRISTMAS, THE BEST TIME OF THE YEAR WHEN EVERYONE COMES HOME…

…WITH ALL THIS CHRISTMAS CHEER IS HARD TO BE ALONE”

QUÈ HEM FET? COM S’HEM APROPAT AL NADAL?

3rd grade:

Hem volgut viatjar per conèixer com celebren el Nadal altres terrres. Veure quines diferències i quines similituds hi ha entre ells i nosaltres. Hem escollit Catalunya, França, Anglaterra i Finlàndia. Per aquest propòsit hem preparat una maleta on hem guardat el que hem anat trobant. Al final ens hem adonat que l’espirit que ens mou en aquestes dates és molt semblant per tot arreu.

fotos suitcase Click on the link to have a look

Els nostres nens/nenes han escollit les següents paraules per definir la Navitat: vacances, temps de trobar-se amb la família, festa divertida, regals…Però parlant, parlant ha surtit eixa sensibilitat que té tot nen: pau, estima, generositat i solidaritat.

We have located Catalonia, France, England and Finland on a

EU MAP.Click on the link to have a look

We have worked on Christmas vocabulary and content, memorised specific vocabulary and compared the four countries.

Finally we’ve read a Christmas poem, sung some Christmas carol and enjoyed the film The Polar express.