RODAJOC 3r

Els alumnes de 3r han passat una jornada molt divertida i entretinguda al Parc Monar juntament amb moltes altres escoles de Salt. Es tracta del Rodajoc, una trobada on realitzen jocs d’arreu del món dinamitzats pels estudiants de cicle d’animació sociocultural i turística de l’Institut Vallvera. Aquesta activitat està organitzada pel Consell Esportiu del Gironès i hi col·labora l’Ajuntament de Salt. Aquesta activitat també està inclosa en aquesta 11a edició de la Setmana de l’Activitat Física i la Salut d’aquest any. Us deixem un petit resum perquè veieu que bé que ens ho hem passat!