“KAYAK A L’AULA”

Els i les alumnes de 6è hem tingut la sort de poder participar en el programa KAYAK A L’AULA amb l’objectiu principal de donar a conèixer el piragüisme i treballar els valors de l’esport a l’aire lliure.

La proposta del Club Piragüisme Salt-Ter, ha inclòs una sessió informativa a l’escola on es descobreix l’esport i una sessió pràctica a la piscina municipal on es pren contacte amb el piragüisme en un entorn controlat.

A més ens dona l’oportunitat d’aprendre i practicar eines de socialització, de respecte i de superació personal, en un entorn fora de la nostra zona de confort.

Ens ha encantat!!

1. Juan Gerardo

It’s been a great day!! 😍😍😍🤘🏾
    Activity and monitors TOP level!
    Can you believe that one of them is the freestyle world champion?!! So cool!