Història

Som una escola catalana, activa, innovadora i de qualitat, dialogant, democràtica i tolerant que treballem els valors com la pau i la solidaritat, compromesa amb el medi ambient i, sobretot, amb l’entorn de Salt i participativa amb les famílies!! L’ecologia emocional ocupa un lloc primordial en l’educació! Volem infants feliços que gaudeixin aprenent i que siguin competents!

Vam néixer el curs 2010-2011,  al principi eren 35 alumnes i ara ja tenim l’escola sencera i som 387!

Tenim una escola acollidora i gaudim d’un pati molt gran! Des del curs 2015-2016 tenim el projecte “Imaginem el nostre pati” i des d’aleshores tota la comunitat educativa continuem treballant per tenir un pati encara millor! En aquells moments el nostre alumnat va dissenyar quin pati volien però van ser les nostres famílies que van fer possible la seva construcció, juntament amb el Moviment Nòmada, un grup d’arquitectes que ens van ajudar a orientar i desenvolupar el nostre projecte. Al final del pati tenim l’hort i el jardí que intentem cuidar. Donar les gràcies a l’avi Silverio que fins al passat curs ens va ajudar i als nostres alumnes!!!

També disposem d’una aula de música que poc a poc anem dotant amb una gran varietat d’instruments perquè enguany volem formar la nostra orquestra.  Aquest any també hem creat l’aula d’art ja que l’educació artística hi té un lloc molt important al nostre centre. Totes les aules estan equipades de pissarres digitals o projectors.

I també volem que els i les nostres alumnes siguin competents a nivell de llengua anglesa i això és possible perquè tenim una aula d’anglès on hi practiquem aquesta llengua. La sala de psicomotricitat-educació física ens permet fer la psicomotricitat ja que aquesta ocupa un lloc fonamental en el desenvolupament harmònic de la personalitat, i  finalment el nostre menjador! És gran i agradable per acollir els 200 nens i nenes que es queden a dinar.

I … sabeu què? El curs 2017-2018 vam aconseguir que ens posessin aire condicionats a les aules perquè no hi passem calor! Moltes gràcies! N’estem molt contents!