LA LLEGENDA DEL GEGANT DEL REC

Durant aquestes últimes setmanes del trimestre les nenes i nens de C1 hem treballat la llegenda del GEGANT DEL REC de Salt. L’hem escoltat, l’hem escrit a partir d’il·lustracions i l’hem reproduït amb titelles fets per nosaltres mateixos. També hem pintat el gegant del rec a mida real i ens hem mesurat tot comparant-nos-hi, d’aquesta manera hem introduït el metre. Finalment hem situat el rec que fa el gegant al parc Monar i hi hem anat en persona a veure’l; per poder-nos ubicar, prèviament, hem traçat el recorregut que havíem de prendre des de l’escola fins al parc Monar en un plànol de Salt. Cal afegir que ens ho vam passar d’allò més bé a la sortida i que a mode de cloenda vam recollir tot el material treballat en un Lapbook.