DENIP A C1

A C1 també hem dedicat aquest dilluns al Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Durant el matí hem exposat i compartit què és la pau per nosaltres a partir del llibre El llibre de la pau de Todd Parr; i ho hem expressat a partir del dibuix. També hem construït un trencaclosques conjunt amb peces gegants, pintades amb colors d’hivern i en el qual cada infant ha aportat una peça diferent i única.

Durant el matí hem passat una estona molt divertida i entretinguda ballant la dansa dels amics i a la tarda hem dibuixat un cor a terra de manera conjunta amb tot l’alumnat del cicle.

Hem passat una jornada molt bonica i emotiva, però també hem recordat que és tracta d’un dia, d’entre tota la resta, per pensar i reflexionar en com volem viure.