DAILY ROUTINES

Aquestes últimes setmanes tots vam estar treballant les ROUTINES. Mireu aquest vídeo on hi surten els nens i nenes de 2n-3r fent diferents rutines, pareu atenció.

Quan l’hagueu vist us animem a fer el següent:

– Feu-vos fotos fent alguna rutina a casa i escriviu-la.

– Feu dibuixos de les rutines que heu fet durant un dia i escriviu-les! També podeu fer una mini presentació en paper, cartolina o en format digital!

– Pels més grans, feu una petita redacció de tot allò que esteu fent a casa aquests dies, les rutines han canviat una mica… expliqueu-nos!!

– I si voleu veure quines són les DAILY ROUTINES dels teachers… visiteu l’instagram: @escolalesarrelsdesalt

Recordeu etiquetar @escolalesarrelsdesalt, així podrem veure tot allò que feu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *