CURSA SOLIDÀRIA DIA DE LA DONA

El dia 8 de març vam celebrar a l’escola el Dia Internacional de la Dona. Per a fer-ho, vam decidir organitzar una Cursa Solidària amb la col·laboració de la ONG Save the Children. Es tractava de fer kilòmetres de solidaritat pel dret a ser nena. Des dels més petits de l’escola als més grans ens vam convertir en atletes per un dia! De bon matí, els alumnes de l’escola van rebre un vídeo sorpresa d’una Atleta Olímpica Catalana que competeix amb la Selecció Espanyola, l’Esther Guerrero (us adjuntem el vídeo perquè el mireu) per donar inici a la jornada solidària. Tot seguit, ens vam organitzar per franges horàries per tal de fer la cursa per nivells d’edat. A part de l’animació dels propis companys/es ens va encantar tenir el suport de totes les famílies que us vau apropar per veure córrer als nostres alumnes.

A continuació, us deixem un vídeo resum per cicles (EI, C1, C2, C3 i 6è). Recordeu que aquesta setmana recollirem les vostres aportacions com a donatiu a l’ONG Save the Children i us direm la quantitat total.

Moltes gràcies per col·laborar famílies!

Esther Guerrero, Atleta Olímpica de l’equip New Balance

Educació Infantil

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *