AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR

Ajuts individuals de menjador escolar:

Us avancem que el període per a presentar les sol·licituds d’ajut individual de menjador escolar per a necessitats socioeconòmiques pel curs 2022-2023 serà del 9 al 25 de maig de 2022. Aquí teniu la nota informativa per a les famílies per les famílies que puguin estar interessades en aquest ajut.

Gratuïtats de menjador escolar:

Pels alumnes que viuen en un municipi sense oferta educativa (i utilitzen el transport) i que han de sol·licitar la gratuïtat de menjador escolar pel curs 2022-2023, us informem que el període serà del 27 de maig al 6 de juny de 2022. Aquí teniu la nota informativa per a les famílies que puguin estar interessades.

IMPORTANT

A destacar la novetat de que els ciutadans hauran d’accedir al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats (FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.), igual que en el curs 2021-2022.

També serà condició indispensable indicar l’IDALU (RALC) de l’alumnat sol·licitant, seguint les instruccions del Departament d’Educació (pel que és important recordar a les famílies que facin preinscripció que conservin el resguard corresponent).