Pla d’organització de centre 2020-2021

Sabeu que l’inici d’aquest curs escolar ha comportat molts canvis respecte a com entenem l’escola des de diferents punts de vista: organitzatiu, funcionament, sanitari… Però el que sí que hem de seguir pensant tots/es i tenir molt present és que l’escola ha de continuar sent un context educatiu privilegiat de convivència, socialització, inclusió i equitat.

Comptem amb el suport de tota la comunitat educativa per treballar plegats en aquest objectiu. Comptem amb un claustre de mestres que està treballant intensament i està fent grans esforços per ultimar els detalls de l’inici de curs.

Comptem amb el més important: nens i nenes que estan desitjant tornar a l’escola, possiblement amb més ganes que mai (malgrat la situació).

Aquest escenari cal emmarcar-lo dins d’una sèrie de mesures organitzatives i de funcionament que permetin que l’escola sigui un espai segur davant l’excepcionalitat sanitària, educativa i social que estem vivim.

No dubteu que els professionals del centre serem rigorosos/es en la implementació d’aquestes mesures que avui us presentem en el Pla d’organització. Hem parlat molt i estem convençuts i convençudes que, dins de les possibilitats i les condicions actuals, ens permetran tenir un marc de referència on plantejar el dia a dia a l’escola.

Aquest document ja l’hem compartit amb tots vosaltres, amb totes les famílies, mitjançant correu electrònic però volem que estigui a disposició de tothom.