Setmana Temàtica: col·laboració de les famílies

Del 19 al 23 de febrer vam celebrar a l’escola la Setmana Temàtica, aquest any dedicada als oficis.

Al llarg de la mateixa hem tingut la sort de comptar amb la col·laboració d’alguns familiars dels nostres alumnes, que ens han vingut a explicar els seus oficis.

La Carme Pintó, mare de la Ivet Sierra, de 5èB, i professora d’economia a l’Institut Cal Gravat, ens va realitzar un taller sobre emprenedoria molt engrescador i que va fer gaudir de valent a tots els infants.

Taller d’emprenedoria 5èA

En Santi Martínez, pare d’en Nil Martínez, de 5èA, ens va realitzar una xerrada sobre l’ofici de bomber, la importància de la prevenció i un exemple pràctic sobre com apagar una paella encesa.

Xerrada conjunta 5è A i B

La  Fina, àvia de la Ivet Sierra, de 5èB, va realitzar un taller floral al grup de 5èB.

Volem agrair a tots ells els moments que ens han dedicat, compartint amb nosaltres les seves experiències.