TUTORIAL PER ACCEDIR A LES FOTOS DEL BLOC

Benvinguts al tutorial d’accès a les fotos del bloc de l’escola La Sèquia.

Aquest curs hem hagut de modificar la nostra seguretat respecte a la protecció de les imatges del nostre alumnat, ja que cada vegada són més les famílies que no volen que la imatge dels seus fills i filles pugui circular lliurement per la xarxa.

Tot buscant la millor manera de protegir aquestes imatges, però sense voler perdre l’essència del nostre bloc, hem limitat l’accès a les persones que poseeixen un compte amb el nostre domini d’escola. D’aquesta manera, l’accès queda restringit a les famílies i mestres del centre.

A continuació podreu trobar un videotutorial per ordinador i un altre per mòbils: