Taller d’autoprotecció i primers auxilis

Dilluns 4 de desembre de 2017 i divendres 2 de març de 2018, l’alumnat de 5èB i 5èA respectivament, van realitzar un taller d’autoprotecció i primers auxilis, d’una hora i mitja de duració.

Els alumnes van aprendre com reaccionar davant possibles accidents, des dels menor gravetat (talls, fractures, cremades) als de major gravetat (convulsions, pèrdua de coneixement o aturades cardiorespiratòries).  D’aquesta manera, i a través d’una presentació molt acurada i detallada, vam aprendre què fer, i què no fer, davant qualsevol imprevist o accident. Seguirem sempre les sigles PAS que aquí us expliquem:

P  Protegir a la víctima i a nosaltres mateixos
A  Avisar a un adult, o al telèfon d’emergències 112
S Socórrer la víctima en la mesura que poguem, mentre esperem assistència.

Us deixem els enllaços amb les imatges de cadascun d’aquests tallers:

Taller autoprotecció 5èA