Música a 4t de Primària

A 4t de Primària hem gaudit molt de les classes de música. Per una banda, us volem ensenyar les danses que hem estat practicant i que són el nom del nostre projecte: la Tarantel·la, el Kwaheri i el Hip hop. Ens ho hem passat molt bé practicant-les i aquí teniu una mostra de cada una d’elles. Esperem que us agradin i en gaudiu tan com nosaltres!

Per altra banda, també hem après les famílies d’instruments i alguns i algunes alumnes ens han volgut fer una mostra de les seves habilitats musicals. La Marina de 4t B ens va portar la viola i juntament amb l’Ainhoa i la Laia ens van preparar una actuació de música i dansa, el Pau de 4t B ens va tocar la seva guitarra elèctrica i l’Arnau de 4t A ens va tocar un blues amb el teclat de l’escola. Moltes gràcies a tots i a totes!!!

Sortida Esportiva de 5è

El passat divendres dia 4 de juny, l’alumnat de 5è vam realitzar una sortida lúdico-esportiva amb l’objectiu de realitzar activitat física que tant necessària és després de venir d’un curs molt especial. Vam gaudir de valent de la pràctica del caiac i de l’escalada en rocòdrom en dues instal·lacions que tenim tant properes: el Parc de l’Agulla i l’Indoorwall Manresa. Moltes gràcies a la secció de piragüisme del Centre Excursionista del Bages i a les monitores d’Indoorwall Manresa per donar-nos a conèixer dues pràctiques esportives que tenim tant a prop de casa i d’escola.

Aquí us deixem una extensa mostra de fotografies de l’alumnat de 5è en acció!

SORTIDA MOLT DESITJADA!

Els  i les alumnes de P5 ahir van poder fer una de les sortides més desitjades d’aquest trimestre: anar a la platja. Amb un curs tan atípic, teníem moltes ganes de pujar a un autobús, passar tot el dia fora i compartir un dia plegats on la diversió i els bons moments fossin els protagonistes. I així va ser! Un dia genial que no podrem oblidar! Fins a la propera Vilanova!

Per veure les fotos dels tres grups cliqueu la foto, si voleu de cada grup en concret cliqueu P5A, P5B o P5C