A 3r treballem els músculs i els ossos!!

Aquest 3r trimestre l’alumnat de 3r estem treballant el cos humà, centrant-nos en els ossos i els músculs més importants del cos.

Per fer aquest treball hem introduït noves eines per recopilar informació i fer una aprenentatge més significatiu, per això hem creat la carpeta d’aprenentatge.

Un dels objectius de la carpeta d’aprenentatge és que l’alumne de manera autònoma faci recerca d’informació mitjançant llibres, revistes o informació que trobarem a internet per ampliar els continguts treballats a classe i poder enriquir-nos entre tots.

Finalment hem creat uns murals on veureu els ossos i músculs que hem estudiat d’una manera molt visual. Semblen esquelets i músculs de veritat!! Bona feina!

Per veure tot el procés cliqueu la foto!

A P3 DESCOBRIM LA GRANJA

Les nenes i nens de P3 hem visitat la granja de Les Pedreres a Sant Fruitós de Bages. A la visita hem pogut viure  com és una granja, quins animals hi trobem, quines feines fan els grangers i les grangeres… Hem ajudat a donar el menjar a les vaques, al poni, al ruc, als xais… i hem observat de prop tots els animals, descobrint moltes característiques de cadascún d’ells.  Hem tingut un bon dia de sol amb un entorn de natura fantàstic!  Mireu, mireu…

Matinal a Can Font

P5 hem anat a fer una matinal d’experimentació i natura al Parc de Can Font. Després d’uns dies grisos i mal temps, hem tingut la gran sort de veure el sol i gaudir d’una temperatura meravellosa!

L’estructura de l’aigua ens ha encantat!. Hem pogut manipular i observar com l’aigua té força i pot moure les diferents rodes.

L’aire lliure, el moviment, l’experimentació, l’esclat de la primavera i els insectes,… ens han fet gaudir moltíssim! Quina sort tenir aquest espai al barri!