SORTIDA AL CASTELL DE BALSARENY DE P4

El passat divendres dia 25 d’octubre, els alumnes de P4 van anar a visitar el Castell de Balsareny. Gràcies a la sortida han pogut endinsar-se en el món medieval (quines parts té un castell, qui vivia, com vivien, com vestien i quins secrets es guardaven…). De la mà del trobador  Pau Bròquil i la princesa Ermesenda han anat descobrint tots els racons i raconets del castell  i a més d’ensenyar-los a dansar com a l’època i tocar la campana de l’ermita. Tota una gran experiència!

Després al tornar cap a l’escola van fer una petita parada a l’entrada del poble de Balsareny, per veure el riu LLobregat, la Sèquia i la comporta que regula el pas de l’aigua per la Sèquia. Només ens va faltar veure el Sequiaire!!