SETMANA TEMÀTICA 22-23

Comença la setmana temàtica d’aquest curs 22-23 que, com ja sabeu, girarà al voltant dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)!

L’alumnat podrà gaudir d’un gran ventall d’activitats que el centre ha preparat per a aquesta setmana, alhora que aprenen com fer del nostre planeta un lloc millor, més sostenible i més net. Gràcies a la col·laboració de l’alumnat del servei comunitari de l’institut Pius Font i Quer (alguns són ex-alumnes de l’escola) hem pogut gaudir de la gimcana d’hàbits saludables. L’Agència de residus de Catalunya ens ha proporcionat un inflable per treballar el reciclatge. L’Ajuntament de Manresa, a partir de l’empresa Funbrain,  ens ofereix els tallers d’stop bullying i alimentació saludable.I la Casa per la solidaritat i la pau Flors Sirera  ens ha ofert alguns tallers tals com el de consum saludable.

Al llarg de la setmana anirem penjant les fotografies de les activitats que anirem fent, de manera que si aneu entrant en aquest mateix article durant els pròxims dies, cada cop hi haurà més imatges a mesura que els infants vagin participant en les diferents rotacions d’activitats. Us deixem els enllaços aquí: