ENS VISITA EL REGIDOR DE L’AJUNTAMENT JOSEP GILI

Dimarts 14 de març de 2023 va venir el regidor de l’Ajuntament de Manresa, Josep Gili, a l’escola per parlar amb nosaltres, el Consell de Representants de l’alumnat de l’Escola La Sèquia.

El motiu pel qual va venir és perquè li vam escriure una carta explicant-li que volíem unes taules de pícnic pel pati de l’escola. També li vam explicar que els caps de setmana hi ha brètols que es colen al pati i trenquen les joguines i el mobiliari i el deixen ple de deixalles.

El regidor va ser molt amable i va escoltar totes les nostres propostes, i ens van dir que ens donarien dues taules pel pati dels grans i dos pel dels petits. Pel que fa al tema de la seguretat, ens va dir que farien el que podrien, per exemple: parlar amb la policia local… i ens va donar idees com la de fer cartells pel pati manifestant el nostre rebuig a l’entrada al pati quan no toca.

Estem molt agraïts amb la seva visita, i esperem que n’hi hagi més.

Representants de l’alumnat de l’Escola La Sèquia.

Si voleu veure fotos de la trobada cliqueu aquí