Torneig Escolar de Futbol ‘Sortiu i Gaudiu’ 6vs6 de Manresa

El Diumenge 26 de març de 2023 4 equips de l’Escola La Sèquia van participar en el Torneig “Sortiu i Gaudiu” de Manresa a la Plaça Milcentenari de la ciutat.

El quadre masculí-mixt, el van disputar 4 equips, Futbol Club La Sèquia B (Escola La Sèquia), Matadores (Escola Bages), La Sèquia FC (Escola La Sèquia) i 4t Els Arkam (Escola La Sèquia).

En el quadre femení, que es va disputar al millor de 3 partits, hi van participar,  La Xavineta (Escola Bages) i les Futbolissímes (Escola La Sèquia).

Va ser una matinal esportiva molt agradable, la qual vam poder gaudir del futbol, dels amics i les amigues i del bon temps.

La Sèquia B va guanyar el torneig en categoria mixt-masculí i tindrà la possibilitat de participar en la fase regional i jugar contra els equips guanyadors de ciutats com Martorell, Barcelona, Esplugues de Llobregat, Sant Boi, l’Hospitalet o Sant Vicenç dels Horts.

Que tingueu sort Campions!

Aquí teniu l’enllaç de l’article que l’Ajuntament (Organitzadora del torneig) ha publicat a la seva web.