JA LES TENIM AQUÍ!

Per fi tenim les taules de pícnic a l’escola.

L’espera s’ha fet llarga, però ha valgut la pena, des d’avui els nens i nenes ja les hem pogut utilitzar i gaudir.

Després de recollir la sol·licitud dels nostres companys i companyes de la necessitat de tenir més taules al pati, vam enviar un correu a l’Ajuntament de Manresa explicant la nostra situació. Aquest va acceptar la nostra petició, i ens ha dotat de 3 taules de pícnic petites i 3 de grans.

Moltes gràcies, Ajuntament de Manresa, per escoltar i atendre la nostra demanda i moltes gràcies, Escola, per fer-nos adonar, una vegada més, que l’escola és de tots i l’alumnat també hi tenim veu i vot.

L’alumnat que hem format part del Consell de Representants aquest curs.