Comiat final de curs 22-23

Avui dijous 22 de juny, tot l’alumnat i el professorat de l’escola, hem acomiadat el curs i l’alumnat de sisè, que avui finalitza la seva etapa a La Sèquia, per emprendre el camí a la secundària.

La festa ha començat amb l’estrena, en primícia, de la cançó “Deixant petjada”, amb lletra i música de la nostra estimada Carla Galiot. L’acte ha seguit amb la part més protocol·lària, amb els parlaments de la directora i de les tutores de sisè, Ilda i Alba.

L’alumnat de cinquè ha format un passadís amb els bastons, per tal que els i les alumnes de sisè desfilessin per darrera vegada per la catifa vermella, davant les companyes i companys de l’escola. Ha estat un moment molt emotiu, i han rebut de part de les seves tutores un petit obsequi de record de la Sèquia.

Per no perdre la tradició, hem alçat les mans decorades per cantar l’Adéu, adéu, en diferents llengües. I abans de l’esmorzar i la ballaruca, tot l’alumnat a obsequiat a la promoció que marxa amb la cançó “Ales de colors”.

Finalment, mentre compartíem esmorzar i riures al pati de l’escola, bevent aigua a galet i refrescant-nos amb ruixadors, l’alumnat de sisè ha fet ballar els nostres personatges de l’escola tan estimats: la Sequi, el Sequiaire, els Fluxos, el Mosquit, el Plaff i Bengala.

Us deixem un tast del que ha estat la festa i el comiat del curs i de l’alumnat de 6è, a qui, com cada any, acomiadem amb els millors desitjos per a la nova etapa que iniciaran. Gràcies per tots aquests anys a l’escola i per haver crescut junts. La Sèquia sempre serà casa vostra!

Imatge del ball final amb la Sequi i la seva comparsa.