STOP MOTION

Hola famílies,

Durant aquest curs, alguns alumnes de 5è han realitzat Stop Motions, un Stop Motion és una tècnica d’animació que consisteix en capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, hom creu que l’objecte es mou. Encara que no siguem professionals, i alguns han patit problemes tècnics, han estat practicant amb la càmara de fotos, buscant els efectes de so i intentant recrear moviment i efectes a objectes quotidians com joguines o “playmobils”. Si voleu veure els resultats dels diferents grups, mireu les vídeos següents.

Grup Pol Vallecillos Ureña, Jordi Barrera Cojocaru, Teo Mihai Virvescu, Zakaria Abouhrait El Khader de 5è A

Stop Motion creat per Júlia Ballús Soler, Oriol Escala Portales, Marc Martín Sala i Júlia Pla Batalla de 5è B

Stop Motion creat per Amal Salhi Khata de 5è C, Mourad Berraha de 5è B, Daniel Leal Mozo de 5è B i Jose Luengo Ortiz de 5è B.

Stop Motion creat per Alba Franquesa Codina, Abril Peñalver Ballesta, Roger Pradas Ferrer i Ana Honoria Rojas Surriabre alumnes de 5è A

Stop Motion creat per Adrià Benjumea Viñas de 5è A, Ismail Alilou de 5è C, Daniel Caro Aleksishuili de 5è C i Gabriel Villanueva de 5è C