P4 surt a pintar al pati
31/05/18Els de P4 aprofitem el bon temps i sortim a fer un dibuix al natural a l’aire lliure…Què bé que s’està!!
Els de P4 aprofitem el bon temps i sortim a fer un dibuix al natural a l’aire lliure…Què bé que s’està!!
Ja tenim el full D’INSCRIPCIÓ DEL MENJADOR I ACOLLIDA MATINAL, pel curs vinent. Es poden descarregar.
Els nens de 5è coneixen els diferents tipus de pesca que es fan a Vilanova, parlen amb els pescadors, visiten i coneixen el funcionament de la llotja, i per acabar fan una degustació de fideuà i peix a la casa del mar. Una experiència més… Llegeix més»
Un any més els alumnes de 4t han participat en el projecte de Cantània a l’Auditori de Barcelona. Ha estat una experiència bonica i emotiva. Agraïm l’esforç de tots els alumnes i tutors i especialment a la Núria, la mestra de música.
L’altre dia ens va fer una visita la Marieta Voltareta. És una visita la Marieta Voltareta. És una fada molt simpàtica que ens ha explicat que ens ha explicat per què són tan amics els colors de l’arc de Sant Martí. Ha estat molt divertit.

Aquest passat dilluns els nens i nenes de la classe de 1rB van anar al Congrés de Ciència a presentar el projecte que han estat treballant durant mesos: Caramels Sostenibles per a la Comparsa.
CANAL BLAU
Aquesta setmana els nens i nenes de primer hem fet la última activitat de ioga d’aquest curs. Ens ha agradat molt i hem après noves tècniques d’exercici i relaxació.
Avui P5 ha anat al Cosmocaixa, ha visitat el planetari bombolla i el toca-toca. Una bona experiència!!
Els alumnes de 4tA visiten la Torre Blava i van al museu Víctor Balaguer per treballar l’obra de Guinovart. D’aquesta manera treballem i coneixem el pintor barcelonès i valorem molt el que tenim al barri.
Durant les setmanes del 5 al 22 de Juny es farà la jornada intensiva a l’escola.
Des de JOCS I TAULA, us oferim el casal de juny, que es realitzarà en horari de
15h a 17h de dilluns a divendres i hi poden inscriure’s tots els nens/es… Llegeix més»
Comentaris recents