PREINSCRIPCIÓ

ENLLAÇ ESTUDIAR A CATALUNYA: TROBAREU TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ

DATES:

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ: 13 a 22 de maig
De manera telemàtica, i no presencial a partir del 13 de maig. Sempre que es pugui. Enviar per correu, al correu de l’escola a8039586@xtec.cat  foto del llibre de família, foto del DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutor legal, DNI, NIE o passaport de l’alumne, si en té. I enviar també resguard de la sol·licitud.

-Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig. Es pot trucar al telèfon de l’escola a partir del dia 13 per demanar cita prèvia de 9 a 14h. tf: 93.815.13.71

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

CALENDARI SOL·LICITUD CITA PRÈVIA

MATRÍCULA: del 13 a 17 de juliol

GUIA DE PREINSCRIPCIÓ A VILANOVA I LA GELTRÚ

Sant Jordi 2020

Aquest any hem viscut un Sant Jordi diferent, un Sant Jordi a casa però això no ens ha impedit celebrar-ho d’altres maneres. Aquest any hem preparat unes roses i guarniments ben macos pels nostres balcons. Aquí us deixem el vídeo amb les imatges que hem… Llegeix més»

Colònies Cicle Superior (3r dia)

El tercer dia va començar molt animat, amb més activitats i tallers. A la tarda, després de dinar, els nens i nenes van poder jugar per l’espectacular recinte que oferia la casa abans d’agafar l’autobús de tornada. Va ser un moment molt trist i inesperat,… Llegeix més»

Colònies Cicle Superior (1r dia)

Comencem les colònies amb molt bon peu: bon temps, un gran ambient. Els nens i nenes han gaudit molt de les activitats que han fet: la granja, el forn, l’apicultura, la transformació d’aliments i la ruta en bicicleta per conèixer l’entorn.
Per acabar amb aquest fantàstic… Llegeix més»

CARNAVAL 2020

Sota el lema “Una escola de pel·lícula” un any més hem celebrat el Carnaval. Com sempre! Cercavila, discurs de Sa Majestat Carnestoltes, balls, i molta diversió!!! Bon Carnaval!!!! Tornem dimecres!!
Aquí us deixem una mostra del dia d’avui:
ALBUM DE FOTOS

Iu el Detectiu

Com cada any, l’Iu el detectiu ha fet una visita a l’escola. Aquesta setmana ens ha tocat a cicle superior. L’Iu ha estat investigant l’espai exterior i tots plegats hem format un equip on hem col·laborat per descobrir misteris sobre la Lluna, Mart i la… Llegeix més»