Comiat de 6è i últim dia

Avui ha estat un emotiu comiat a l’alumnat de 6è, han ballat han rebut diploma, detall dels fillols, i moltes emocions amb les famílies. Després com a últim dia, la festa de l’aigua i pica pica final. Molt bon estiu a tothom!!!!

Visita del nens del Gavot

Com cada any, ens ha fet molta il·lusió rebre la visita dels nens i nenes que acaben a la llar d’infants “el Gavot”. Han fet una visita a totes les classes del parvulari. Després, han estat d’espectadors, junt amb els infants de P3, d’un recull… Llegeix més»

Proves Cangur

Com cada any participem en les proves cangur de matemàtiques, un any més una alumna nostre ha destacat, aquest curs ha estat la Bruna de 6èB quedant el la posició 134 de 15.000 participants, felicitats!!!

Peter Pan, 6è

Avui els alumnes de 6è han representat amb molta il·lusió l’obra de Peter Pan tant pels nens de l’escola al matí, com pels pares i mares a la tarda, tot un esforç per part de molta gent de l’escola: l’equip de mestres, en Jaume que… Llegeix més»

Acrosport

L’alumnat de l’Arjau fa sessions d’acrosport o gimnàstica acrobàtica, s’ajuden entre ells, coneixen el seu propi cos, mesuren les seves forces respecte els demés, flexibilitat, equilibri, …treball en equip, tot un aprenentatge que fa que es coneguin tots millor.

Tots els petons del món, P5

L’alumnat de P5, representa pels alumnes d’infantil i pels pares i mares, l’obra “Tots els petons del món”, escrit per Montse Panero. Ho han fet molt bé!! Felicitats!!

Curt sobre el Bullying

Avui els alumnes de 6è han fet el dinar de gala per presentar el seu curtmetratge sobre stop bullying. Tot un éxit, molt bona feina del personal de menjador de Jocs i Taula, ha estat un esforç de molta feina durant uns quants dies, però… Llegeix més»

Caixes misterioses, 6è

Els alumnes de 6è visiten el museu Vícor Balaguer, viatge al passat, classificació d’objectes que arribaven al museu, molt interessant, un bon aprenentatge!