Racons de lliure circulació al Cicle Inicial

Ja portem dues setmanes fent racons de lliure circulació els divendres per la tarda, un bon canvi al Cicle Inicial donant continuitat al projecte d’Educació Infantil. Els nens contents i ens esperen uns divendres tarda molt motivadors amb ganes d’aprendre moltes coses.

Bibliomercat 5è

Avui els nens i nenes de 5è, un any més, conjutament amb l’associació de gent gran del barri de mar, i amb la col·laboració de la xarxa de biblioteques, han llegit contes, poemes, endevinalles i textos. Ha estat tot un èxit i ho han fet… Llegeix més»

Comencem els tallers

Aquest mes d’octubre els alumnes han començat els tallers a primària, amb moltes novetats, han ballat i cantat, han fet pastissos, avions per fer càlculs de matemàtiques, han après sobre frança i unes quantes paraules en francès, ordinadors, platetes, etc…A partir d’ara, cada setmana serà… Llegeix més»

Comencem Vela a 5è!!

Aquesta setmana ha començat l’activitat de vela amb els alumnes de 5è. El primer dia, una experiència fantàstica!!! Esperem que aprenguin molt sobre el món de la navegació.

Comencem a treballar l’Hort

Els alumnes de 2n comencen a treballar l’hort. Posen males herbes dins del compostatge, , Marquen el lloc del cavalló amb un cordill i li posen adob. Quina olor que fa l’adob!!

Racons de lliure elecció a Primària

Començem un nou curs amb novetats!!! Els divendres a la tarda continuant el projecte d’Educació Infantil, a primària també farem racons de lliure elecció els divendres tarda, avui han començat els de Cicle Mitjà. Els nens i nenes han treballat, han manipulat, han construit, han… Llegeix més»

MENÚ DE SETEMBRE

Benvulgudes famílies,
Comencem un nou curs, i ja ho tenim tot preparat. El proper dijous 13 farem una reunió a les 18:30h. per parlar de tots aquells aspectes relacionats amb el menjador.
Adjuntem el menú de setembre, que a partir del mes que ve, ho trobareu en aquesta mateixa web, en el nostre apartat que recordem que està al “Menú–Serveis–Menjador escolar. empresa Jocs i Taula”.

MINIMONS

Els infants de P4 i P5 han creat el seu MINIMÓN
I què és això?
Segur que ells us ho explicarien molt millor. Però us en fem unes pinzellades.
Per començar cada infant pensa si ho vol fer sol o en companyia. Després, amb el material que tenen al seu abast, es deixen portar per la seva imaginació i comencen a crear el seu petit món.
Un cop han acabat, la decisió a vegades no és fàcil, li han de posar nom. Després, tots podem escoltar l’explicació del perquè té aquell nom i gaudir de les idees més originals. I no acaba aquí. Encara els queda temps per seguir posant vida al minimón tot jugant una estona.
Un plaer compartir moments com aquests.
I aprofitem per donar les gràcies a les famílies de l’escola per anar portant materials i coses vàries que anem demanant. Sense la vostra col.laboració no hagués estat possible.