Millorem el pati!

Aquest diumenge la comissió d’espais de l’AFA ha estat trebrallant de debó, i el primer dia d’estrena ha estat tot un èxit! Moltes gràcies!!!
FOTOS AQUÍ

Castanyada 2020

Aquest divendres dia 30 hem celebrat la Castanyada!
Al matí ha vingut la Castanyera a explicar contes a Educació Infantil. Durant el dia hem esta fent tallers relacionats amb la castanyada, i per la tarda tots els de primària hem sortit de classe i hem menjat… Llegeix més»

Finalització Unitat didàctica de Vela

Aquest inici de curs els nens i nenes de 6è han pogut acabar les sessions de vela que no van poder fer degut al confinament i han gaudit molt d’aquest aprenentatge únic i divertit amb uns monitors formidables. Us deixem les fotos al següent enllaç.
Llegeix més»

Llistat definitiu d’admesos

1. Les famílies que entren en 2ª o 3ª opció, si us plau, envieu la  documentació de la preinscripció a l’email del centre: escolalarjau@xtec.cat
  2. Totes les famílies han d’enviar fotografia del carnet de vacunes per correu electrònic, qui no tingui aquesta possibilitat que ho porti al centre entre el 13 i el 17 de juliol.
  3. L’escola s’encarregarà de la matrícula amb la documentació de la preinscripció.
  4. Dimarts 14 a les 10h. del matí, farem unes petites portes obertes per aquelles famílies que vinguin. Entrada per la rambla del Far.

COMIAT DE 6è

Aquest divendres 26 de juny vam fer el comiat de 6è, un acte molt emotiu per tot aquell alumnat que ara marxa de l’escola cap a l’institut i no ha pogut gaudir dels últims mesos a l’Arjau. Molt merescut! Molta sort!! Us trobarem a faltar!!
Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ

ENLLAÇ ESTUDIAR A CATALUNYA: TROBAREU TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ

DATES:

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ: 13 a 22 de maig
De manera telemàtica, i no presencial a partir del 13 de maig. Sempre que es pugui. Enviar per correu, al correu de l’escola a8039586@xtec.cat  foto del llibre de família, foto del DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutor legal, DNI, NIE o passaport de l’alumne, si en té. I enviar també resguard de la sol·licitud.

-Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es podrà fer de forma presencial només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 de maig. Es pot trucar al telèfon de l’escola a partir del dia 13 per demanar cita prèvia de 9 a 14h. tf: 93.815.13.71

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

CALENDARI SOL·LICITUD CITA PRÈVIA

MATRÍCULA: del 13 a 17 de juliol