Apadrinament lector

Aquest projecte té per objectiu, incentivar el gust per la lectura i afavorir valors com ara la responsabilitat i el respecte mutu.

Els nens i nenes més grans es converteixen durant el curs en padrins dels més petits, per acompanyar-los en la descoberta de la lectura i l’escriptura i descobrir el plaer per llegir.

Els 30′ de lectura, a les 15h.

Començem pels de 4t, quan estem a mig curs, els alumnes de 4t de primària van a l’edifici d’infantil a llegir contes als nens de P5.

Quan els alumnes de P5 arriben a l’edifici de primària, ja coneixen els nens de 5è, comença l’apadrinament lector on un nen o nena de 5è apadrina a un nen o nena de 1r. Un dia a la setmana queden per llegir junts.

A 2n, final del procés de lectoescriptura pels alumnes de 2n i final d’etapa pels alumnes de 6è. Els alumnes de 6è un dia a la setmana van a llegir amb els alumnes de 2n.