Comencem a treballar l’Hort

Els alumnes de 2n comencen a treballar l’hort. Posen males herbes dins del compostatge, , Marquen el lloc del cavalló amb un cordill i li posen adob. Quina olor que fa l’adob!!
 

Racons de lliure elecció a Primària

Començem un nou curs amb novetats!!! Els divendres a la tarda continuant el projecte d’Educació Infantil, a primària també farem racons de lliure elecció els divendres tarda, avui han començat els de Cicle Mitjà. Els nens i nenes han treballat, han manipulat, han construit, han… Llegeix més»

MENÚ DE SETEMBRE

Benvulgudes famílies,
Comencem un nou curs, i ja ho tenim tot preparat. El proper dijous 13 farem una reunió a les 18:30h. per parlar de tots aquells aspectes relacionats amb el menjador.
Adjuntem el menú de setembre, que a partir del mes que ve, ho trobareu en aquesta mateixa web, en el nostre apartat que recordem que està al “Menú–Serveis–Menjador escolar. empresa Jocs i Taula”.

MINIMONS

Els infants de P4 i P5 han creat el seu MINIMÓN
I què és això?
Segur que ells us ho explicarien molt millor. Però us en fem unes pinzellades.
Per començar cada infant pensa si ho vol fer sol o en companyia. Després, amb el material que tenen al seu abast, es deixen portar per la seva imaginació i comencen a crear el seu petit món.
Un cop han acabat, la decisió a vegades no és fàcil, li han de posar nom. Després, tots podem escoltar l’explicació del perquè té aquell nom i gaudir de les idees més originals. I no acaba aquí. Encara els queda temps per seguir posant vida al minimón tot jugant una estona.
Un plaer compartir moments com aquests.
I aprofitem per donar les gràcies a les famílies de l’escola per anar portant materials i coses vàries que anem demanant. Sense la vostra col.laboració no hagués estat possible.