Oferta de places 2024-2025

CALENDARI I DOCUMENTS:

05/03/2024: Publicació de l’oferta de la Preinscripció per a l’educació infantil, l’educació primària:

17/04/2024: Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional:

25/04/2024: Publicació de la llista amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions

30/04/2024: Sorteig número de desempat:

02/05/2024: Publicació de la llista ordenada:

07/06/2024: Publicació de l’oferta final:

10/06/2024: Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera:

Del 18 al 26/06/24: Període de matriculació

PREINSCRIPCIÓ

Les jornades de portes obertes les farem els dies 19, 21 i 23 de febrer, pròximament publicarem el formulari on apuntar-vos.

PORTES OBERTES

19,21 i 23 de febrer de 15:15 a 16:30

Ja tenim totes les places ocupades per venir a veure l’escola. Si encara esteu interessats, ens podeu fer un truc i us atendrem.

Patge reial i concert de Nadal

Mare meva quina setmana! És un no parar, entre el tió i la tiona, l’amic invisible, patges reials i concert de Nadal, hem tingut un final de trimestre molt atapeït! Us deixem aquí algunes fotos i videos d’aquest final de trimestre. Molt bones festes i… Llegeix més»

Santa Cecília!

Un any més a l’escola hem celebrat Santa Cecília, patrona de la música. Dimarts 21 els de 4t van anar a l’auditori a veure l’audició que fan els i les alumnes del conservatori, alguns i algunes que tocaven són de l’Arjau o exalumnes. Els de… Llegeix més»

Compromís Agenda 21

Avui 10 de novembre hem signat la carta de compromís per l’agenda 21!
Hi havia moltes escoles i instituts de Vilanova i ha estat molt interessant com les escoles es comprometen a tenir i construir un món millor. El Blai i el Xavi de sisè ho… Llegeix més»

Castanyada 2023!!!

Un any més els i les alumnes de l’escola l’Arjau hem menjat Castanyes comprades per l’AFA i hem anat a la platja a fer castells de sorra. Com sempre els castells de sorra han estat consensuats pels diferents grups d’alumnes barrejats en diferents edats! S’ho… Llegeix més»

Congrés de Ciències

L’alumnat de 3r de l’Arjau ha participat un any més en el Congrés de Ciències, aquest any amb molt d’èxit!
Amb aquest projecte sobre la contaminació acústica al mar, han guanyat el premi Roig Toqués de la categoria Cicle Mitjà i Cicle Superior del concurs escolar… Llegeix més»

Cantània

Els i les alumnes de 6è ja han anat a Cantània, les famílies han quedat maravellades amb l’espectacle. si voleu veure fotos:
FOTOS AQUÍ

Sant Jordi 2023

Primera activitat de Sant Jordi, avui dimecres per la tarda, famílies i mestres de l’escola han estat explicant contes pels diferents espais, tots i totes les alumnes han gaudit d’una tarda agradable i diferent. Moltes gràcies!!!
Aquest matí de divendres les mestres d’infantil, un any més,… Llegeix més»

Novetats a la biblioteca!!

Anem actualitzant el catàleg, aquesta vegada gràcies a la comissió de biblioteca de l’AFA, la Laia i l’Alba, que van estar folrant llibres, moltíssimes gràcies!!!