Diagnosi

Per a poder elaborar l’Estratègia Digital de Centre, el primer pas va ser realitzar la diagnosi, per la qual la comissió digital del centre va optar per emprar diverses eines diagnòstiques:

• Eina Selfie: una eina gratuïta, creada per la Comissió Europea, per ajudar als centres educatius a fer una diagnosi del seu grau d’implementació de les tecnologies digitals. Aquesta enquesta es va realitzar en el període del del 24 de maig de 2022 – 13 Juny de 2022. Ha donat resposta al qüestionari Selfie el 100% de l’equip directiu, el 100% de l’equip docent i el 90% de l’alumnat (s’ha passat a l’alumnat de 4t, 5è i 6è).
  • Enquesta a les famílies per poder recollir la seva visió sobre la maduresa digital del centre. En aquest cas han respost un total de 52 famílies de l’escola.

Reunida la comissió d’estratègia digital de centre, a partir dels punts forts i oportunitats de millora que van quedar reflectides a les enquestes, es van definir un objectius de millora, fruits de la reflexió i el consens.