Presentem els Padrins i Fillols

Els Ganàpies ens expliquen:

A l’escola estem molt contents i contentes perquè per fi podem tornar a celebrar “padrins“.

Divendres passat a la tarda, vam fer una trobada de tota l’escola a la Tirolina per coneixèr quines serien les parelles de padrins i fillols d’aquest curs.

Un cop al mes, farem una trobada de padrins i fillols per fer activitats conjuntament. Aquest curs, la comunitat de Ganàpies seran els padrins de Mainada, i la Comunitat d’Enxanetes els de Baldufes.

Estem tots molt engrescats per saber quenes seran les activitats del pròxim mes!!!

Les Enxanetes ens expliquen:

El divendres dia 22 d’octubre del 2021, la classe de les constel·lacions vam anar al camp de futbol del parc de la tirolina. Allà, hi havia la resta de comunitats de l’escola.

Vam fer padrins, que és un projecte on ajudem a jugar, ensenyar i aprendre coses als nostres fillols.

Van començar els de 5è i 6è amb els seus fillols, que eren els de 1r i 2n, i després van seguir els de 3r i 4t  amb els de p3, p4 i p5.

Havent fet les parelles, vem jugar a uns quants jocs i ens vam conèixer millor.

Us deixem l’enllaç a les fotos de cada parella de padrins i fillols. Podeu clicar AQUÍ!