Els Pastorets…

A l’Escola La Popa estem preparant el Concert de Nadal. Serà el dia 18 de desembre! Ja el tenim ben aprop.

Els Barrufets, les Onomatopeies i els Còmics estem preparant una cantata, uns “Els Pastorets”. Els Cocodrils, la Llebre i la Tortuga, Els Peter Pan i els Dracs cantaran quatre nadales tradicionals que seran acompanyades per una orquestra que ens faran els més grans de l’escola.

Pengem aquí al bloc un enllaç amb les cançons de “Els Pastorets” per poder escoltar-les a casa.

ELS PASTORETS

També us pengem les quatre nadales que faran els més petits de l’escola (P3 a 2n) que seran acompanyats pels més grans amb una orquestra:

NADALES 2015