Nadal a l’Escola

Hola Escola La Popa! Aquest mes  hem començat l’amic invisible i hem fet un calendari d’advent molt especial. Cada dia hem de fer un repte. De moment, hem fet la teranyina, ordre a la fila, el globus, Veritat o fals… Tot de reptes en equip.

L’amic invisible consisteix en què es fa un sorteig i qui et toqui li has de fer un regal . L’hem de fer nosaltres i l’últim dia es donen tots els regals i així cadascú té un regal  i quan acabem  fem un esmorzar compartit.

Aquí ens hem ordenat alfabèticament pel nostre nom, però fent equilibri, no podíem tocar el terra mentre ens canviàvem de lloc:

I aquí estem fent la teranyina de les coses positives, on cadascú havíem de dir una cosa positiva d’algun company i passar-nos la llana.

Que tingueu un bon final de trimestre!

Maiol Berenguer i Lucas Garcia

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *