ALEMANYA

Hola sóc la Mariona i avui he fet la conferència d’Alemanya.  Els hi he explicat d’Alemanya perquè una mica abans de Nadal hi vaig anar. He explicat que vaig anar a visitar a la meva amiga Elna, que Alemanya a l’escola han d’anar amb motxilles dures, què es pot  fer a Alemanya, com són les cases i el menjar.

Vaig anar al llac del riu Rin que  està al costat de Singen, al desembre. Vaig anar a les paradetes de Nadal i com que es va fer de nit em vaig quedar a sopa crep de camembert, que és el meu formatge preferit. Després vam tornar i com que em vaig quedar a dormi i no tenia llit vaig haver de dormir al terra amb un matalàs. Al matí vaig acompanyar a l’Elna a l’escola, que sembla com un institut de gran i fan molta feina individual cada dia.

A alemanya neva sovint i quan havia de marxar a Catalunya va nevar i em vaig quedar una mica mes a jugar a la neu. Vam anar al parc a jugar a la neu i vam tornar a casa.