CELEBREM EL LLEGIM AL CARRER!!!

Aquest any, per celebrar el Sant Jordi, el dia 24 d’abril l’Escola la Popa hem participat a la segona tanda de lectura de Llegim al carrer. El Llegim al carrer és un acte que es fa per celebrar el Sant Jordi tot recitant poemes, cada any de temes diferents. Aquest any han tocat els dos temes següents: poemes de Miquel Martí i Pol i l’aigua.

llegimcarrer2

Als de l’Escola la Popa ens ha tocat declamar poemes de Miquel Martí i Pol. L’acte s’ha celebrat a diversos llocs de Castellterçol: com per exemple l’església, les escoles velles, la residència… Els de sisè de la classe de L’ou com balla, els de Les festes de St. Joan i Les gralles i els flabiols hem llegit els nostres poemes de Miquel Martí i Pol a les escoles velles, mentre els de cinquè de la classe de L’ou com balla els recitat a l’església. Els més petits de l’escola, els Gegants i els Petards (P3, P4 I P5) i els nens i nenes dels Diables (1r i 2n), han vingut a escoltar els poemes.

En acabar les lectures hem anat tots plegats al bosquet, on ens han ofert l’esmorzar i ens hi hem quedat a jugar un a estona. Més tard ja hem tornat cap a l’escola.

Ha estat un dia molt ple i ens ho em passat molt bé!!! Esperem que es pugui tornar a repetir!

Jaciara i Noel