AVUI CONEIXEREM ELS NOSTRES PADRINS

Avui tots els alumnes de l’Escola La Popa de Castellcir coneixerem qui seran els nostres padrins i fillols d’aquest curs.

Farem una festa a la Quintana després de dinar. Tots els nens i nenes de l’escola: els NINGES, els SAMURAIS, els MASSAIS, els ESQUIMALS, els FARAONS I FARAONES i els MOAIS!

Roger: m’ho passo bé llegint contes amb el meu padrí i espero que em faci feines xules.

Bru: espero el nostre padrí o padrina sigui molt divertit i ens facin aprendre coses noves.

Júlia: espero divertir-me molt amb la meva padrina o padrí.

Bogdan: espero que el meu padrí em llegeixi contes divertits.

Noah: espero que el meu padrí em porti feines molt maques i m’ajudi a fer-les.

Érika: espero que ens facin moltes carantoines i molts petons.

Jofre: espero que em faci treballar molt!

Alèxia: espero tenir un padrí o padrina molt bo.

Èrik: vull que em faci fer un dibuix i em faci treballar molt.

Dérek: mai he fet padrins, a l’altra escola no en feiem. Tinc ganes de començar padrins i que el meu padrí jugui molt amb mi.

Jana: m’agradaria tenir un padrí que m’ajudi molt a fer la feina.

Laura: m’ho vull passar tant bé com l’any passat amb el meu padrí.

Maya: desitjo que el meu padrí em faci molta feina.

1r Castellcir

Com veieu els Massais tenim moooooltes ganes de començar  i conèixer el nostre padrí o la nostra padrina.

Ara us posem una fotografia dels Massais:

1. ARIADNA I GEORGINA A.

JO GEORGINA VUI QUE EM TOCI UN PADRI TAN BO COM EL VOSTRE JO ARIADNA VUI QUE EM TOCI UN FILLOL O FILLOLA TAN GUAPOS I GUAPAS COM VOSALTRES VONA TARDA.