La Castanyada

Els tallers que es van organitzar el divendres després de les activitats de la Castanyada de l’escola, van ser tot un èxit!!

Van comptar amb molta participació, tant d’alumnes com de pares. Les diferents manualitats que es van dur a terme van ser la creació d’aranyes, cucs i papallones a partir de castanyes i d’altres materials, i dues mandales amb diferents elements que ens ofereix la tardor.

El dilluns 31 amb motiu de la castanyada vam organitzar un dia ple d’activitats! Vam començar a les 11h del matí amb una gran guixada de colors a la plaça de l’Era acompanyada de música, on grans i petits, vam poder desplegar la nostra creativitat junts. A les 12h. l’espectacle “Betu el Pallasso”, un espectacle de Km0, tal i com el presenta el seu protagonista Albert Vinyes.

A la tarda, vora les 17h. vam continuar amb cinema familiar amb la projecció de la pel·lícula: “Hotel Transilvània”. Durant aquesta sessió cinèfila vam poder menjar crispetes gràcies a les famílies de 5è i 6è.

ampadivendrescastanyada

ampadillunscastanyada_opt