EL FESTIVAL D’EXTRAESCOLARS 2016-17

El passat diumenge 4 de juny al local es va celebrar el festival de final de curs de les extraescolars 2016/17.

Va ser una tarda on els nens i nenes de circ, patinatge i cuina ens van poder fer una petita demostració del què han après durant aquest curs.

L’acte va començar amb els de circ: malabars, equilibris, tombarelles i un toc d’humor que en Tomeu va saber dirigir amb molta gràcia.

A continuació, la Rocío amb el seu grup de patinadores i un patinador, també ens van mostrar les seves habilitats sobre rodes.

Finalment, les de cuina que ens van preparar uns petits dolços que estaven boníssims!

Moltes gràcies a tots!

FESTIVAL 1 FESTIVAL 2 FESTIVAL 3 FESTIVAL 4

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *