Anglès a les extraescolars!

Des de fa ja molts anys que Level ofereix anglès extra-escolar a AMPES del Moianès. L’escola de Castellcir porta més de 10 anys comptant amb els nostres serveis. Hem vist passar un munt de nens i joves d’aquesta població. Ens traslladem a les vostres instal·lacions en horari de migdia o tarda. Oferim classes d’anglès dinàmiques, creatives que faran que el nen utilitzi de forma activa l’anglès des del primer moment.

Amb els més petits, creiem en l’aprenentatge de forma lúdica i natural, cançons, jocs, manualitats, tradicions anglo-saxones… A partir del segon cicle de primària, comencem a treballar la lecto-escriptura i ens agrada fer petits projectes, representacions… Un cop són més grans, ja els recomanem que vinguin a la Level, on seran ubicats en grups que tenim a l’acadèmia, ja treballant la gramàtica de forma conscient i més madura per preparar-los per a futurs exàmens oficials.

Els professors són mestres, filòlegs, natius o no, però tots nosaltres tenim una àmplia experiència amb l’ensenyament del idioma i el treball amb la infància. El nostre objectiu comú és transmetre la nostra passió per a les llengües i que els nens i nenes aprenguin anglès de forma amena i divertida, potenciant sempre la comunicació oral i ajudar-los a entendre que l’anglès els obrirà portes en el futur.

pixlr_1488872193427

AMPA Escola la Popa