Menjador escolar

El Consell comarcal gestiona el servei de menjador i aquest curs entoma el servei l’empresa SET I TRIA.

Programa Servir-nos com a casa: La iniciativa ajuda els infants a tenir un major benestar emocional perquè esdevenen protagonistes de l’acció educativa del menjador escolar. En primer lloc perquè servint-se ells mateixos
guanyen en autonomia i en segon lloc es fomenta la cohesió de grup i es potencia la relació amb els companys i companyes.

Inscripció: telemàtica a l’enllaç (document adjunt amb instruccions)

Preu: fixe 6,33€ el dia.
Esporàdic 6,96€ el dia.

Comunicació: Els alumnes s’hauran d’apuntar a l’escola (perquè els professors sàpiguen si es queden), però és la família qui avisa a cuina. (Si són fixes, només el dia que no es queden i si són esporàdics, avisar quan es queden). El whatsapp ens el passaran més endavant.

Menjador PROCEDIMENT INSCRIPCIÓ I SIGNATURA DIGITAL

Menjador CARTA PRESENTACIO INSCRIPCIONS NOVES