UN VIATGE MÀGIC A LA FINCA LA CAPELLA

Els dies 6 i 7 de maig, els alumnes d’EI5, 1r i 2n de primària van viure una aventura inoblidable a la Finca Capella, situada a l’Espluga de Francolí, a prop del monestir de Poblet. Aquesta sortida va ser una oportunitat perfecta per connectar amb la natura i desplegar la imaginació.

La nostra aventura va començar dilluns al matí amb una càlida benvinguda i una descoberta fascinant de l’entorn que ens envoltava. El contacte amb la natura i l’aire fresc van ser els millors còmplices en aquesta primera exploració.

La tarda va estar plena d’activitats màgiques. Vam començar amb “La fada despistada”, una activitat on els nens i nenes van haver d’ajudar a una fada molt despistada a trobar els seus objectes perduts a través de pistes i jocs. Seguidament, vam participar en “Els saquets d’olors de les fades”, on cada infant va crear el seu saquet d’olors, una experiència que va aguditzar els seus sentits i va estimular la seva creativitat.

A la nit, vam concloure amb “Contes màgics” i una “Festa de les fades” que va il·luminar la nit amb rialles i danses.

El dimarts, l’activitat “Entrenament de fades i follets” va preparar als nostres infants per a ser els millors guardians de la natura, ensenyant-los jocs i habilitats especials de fades i follets. L’activitat “Pinta la teva cova” va ser l’oportunitat perfecta per expressar artísticament les emocions i aventures viscudes, pintant pedres i elements naturals que després van poder portar com a record.

Després d’un dinar ple de rialles i compartint les experiències viscudes, vam agafar l’autobús de tornada cap a l’escola. Els nens i nenes no només van tornar amb les motxilles plenes de records, sinó també amb el cor ple d’emocions i una nova visió sobre la màgia de la natura.

Ens ho vam passar pipa! En aquest enllaç podeu veure les fotos.

Esperem repetir aviat una experiència tan enriquidora.