1R CAMPIONAT DE CEMENTIRI

El proper dilluns, 25 de gener, començarà el 1r Torneig Intern de Cementiri de l’escola i que es realitzarà durant el mes de febrer i inici de març a les hores del pati. Al llarg d’aquest dies l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior i el professorat han format equips. S’hi han apuntat un total de 20 equips, el que suposa uns 100 participants que gaudiran d’aquest joc de cooperació i oposició que s’ha treballat al llarg del final del primer trimestre a les sessions d’educació física. Amb aquesta proposta es vol dinamitzar el temps d’esbarjo i engrescar a petits i grans en una activitat física que vol fomentar els valors del treball en equip, l’esforç i el respecte vers els altres. Ja us informarem de com es desenvolupa el torneig.