1R CAMPIONAT DE SHUTTLEBALL

Com us informàvem dies enrere, al llarg d’aquest primer trimestre hem celebrat a les hores del pati el 1r campionat intern de Shuttleball de l’escola La Noguera en la que prop d’uns 90 participants -alumnat de cicle mitjà i superior i el professorat- s’han anat enfrontant. El torneig sota el lema “El més important no és guanyar” tenia la finalitat de donar sentit a la primera unitat de programació treballada a les classes d’educació física en la que s’ha incidit en el respecte cap als altres, l’autosuperació i l’esforç personal com a valors molt importants.
Ahir, 4 de desembre, es van celebrar les dues finals, la de l’alumnat i la del professorat. La Sarah A. Jiménez es va proclamar campiona en la final d’alumnat i el Biel González sots-campió. A la final del professorat, el Santi Amores va aconseguir proclamar-se campió davant del Josep Farràs, en una final molt disputada. En acabar, es van donar els trofeus i els diplomes acreditatius als participants.
Volem felicitar a tothom perquè l’esportivitat ha estat present al llarg de tot el campionat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *