L’alumnat de quart visita el Museu de la Noguera

El passat dimecres 8 de febrer l’alumnat de quart va visitar el Museu de la Noguera (Balaguer). Aquest trimestre des de l’àrea de llengua castellana estem llegint el llibre “Las aventuras de Dani y Evan. El secreto de los dinosaurios.” Per aquest motiu, l’exposició itinerant que hi ha fins el dia 27 de febrer “Què tenim sota els peus? 550 milions d’anys d’evolució a Ponent i el Pirineu” ens anava com anell al dit.

En primer lloc, vam fer la visita guiada a l’exposició i després vam fer un parell de tallers. El primer consistia en crear el nostre propi animal prehistòric a partir de parts de fotografia de les que hi havia a l’exposició. Els hi havíem de posar nom i, a continuació, explicar com es relacionaven, què menjaven i com vivien.
L’altra proposta va ser veure diferents tipus de fòssils i classificar-los segons l’antiguitat.

Va ser un matí genial! Vam aprendre molt i ens ho vam passar d’allò més bé!

Us deixem amb una mostra en format vídeo de tot el que vam fer!