L’alumnat de quart ajudem a reforestar els espais naturals de Balaguer

El dilluns 14 de febrer l’alumnat de quart va realitzar la ja tradicional plantada d’arbres per reforestar espais naturals de Balaguer. És una activitat que està emmarcada dins del Pla Municipal de Dinàmica Educativa. Enguany es va fer a la “bultra”, un bosc de ribera que es troba al camí de Les Franqueses. Va ser una activitat on ens ho vam passar molt bé. Després vam anar caminant cap al Monestir de Les Franqueses i allà vam fer una activitat de recollida i anàlisis de les diferents pedres i minerals que podem trobar en el nostre entorn proper.

A part, ens va venir a gravar Balaguer Televisió i Ràdio Balaguer. Va ser un matí genial!!

Aquí us deixem un vídeo amb algunes fotografies del magnífic matí que vam passar!