Xocozumbató 2021

Tota la comunitat educativa de l’escola La Noguera de Balaguer va participar el divendres 10 de desembre al “Xocozumbató”, una activitat organitzada per l’escola en col·laboració amb l’AFA. El Centre Esplai Gaspar de Portolà va ser l’encarregat, un any més, de donar el tret de sortida de la festa a una masterclass de “Zumba”. A continuació, les mares de l’extraescolar de Zumba van continuar per arrodonir una gran festa. Al final de l’activitat l’alumnat participant ha rebut un tros de coca amb xocolata. Aquest any s’ha recollit un total de 238€ que es destinaran íntegrament a col·laborar amb l’objectiu de La Marató d’enguany que està centrada en les malalties de salut mental.

Moltes gràcies a tots i totes!

Us deixem un vídeo per a què observeu la com va anar la festa.