Projecte eTwinning

Aquest any ens hem endinsat en el projecte eTwinning.

eTwinning té com a finalitat la col·laboració a través de les eines i estratègies TIC amb altres països europeus on en el nostre cas la llengua vehicular és l’anglesa. Aquest any hem format equip amb una escola d’Eslovàquia. El nostre projecte té com a títol: To the outside world!
L’objectiu d’aquest projecte és dur a terme activitats d’intercanvi cultural per aprendre anglès d’una manera més significativa i motivadora compartint experiències en relació amb com celebrem les nostres festes i tradicions com Halloween, Thanksgiving, Christmas, Easter com se celebren en altres països.

Per aquest motiu volem compartir el primer intercanvi de Christmas cards que hem fet. Els i les nostres alumnes ho van preparar amb molta il·lusió i ens va encantar rebre postals dels alumnes d’Eslovàquia.

Desitgem que gaudiu molt d’aquestes imatges.