Tallers de pau

El divendres 11 de març del 2022 l’alumnat de cicle superior va preparar tallers relacionats amb l’educació per a la pau per a la resta d’alumnes de primària.

Aquestes activitats estaven previstes per a fer-les el dia 30 de gener en motiu del DENIP (Dia Escolar de la No violència I la Pau) però degut als confinaments i el calendari d’activitats de l’escola no s’han pogut realitzar abans.

Malgrat la tarda de pluja, tot l’alumnat participant va viure una tarda de voluntariat, pau, jocs i somriures amb un eix central tant important en els dies que vivim, fer el nostre món un lloc en pau.